ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

اجرای خاطره‌انگیز  فرزاد فرزین در فجر/ تجربه تماشای یک پرفورمنس بی‌نقص برای مخاطبان جشنواره

ریتم نو – فرزاد فرزین به همراه گروه شوک در دومین روز از سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه رفت و بهترین اجرای جشنواره را برای مخاطبانش رقم زند.


ارکستر پس از اتمام شمارش معکوس 60 ثانیه‌ای و با تشویق تماشاگران روی صحنه آمدند و قطعه «آره آره» با صدای ساکسیفون آغاز شد تا فرزاد فرزین روی صحنه حاضر شود.


قطعه «شش» انتخاب بعدی فرزین برای اجرا در جشنواره بود تا در ادامه این قطعه ریتمیک، قطعات «نگرانتم»، «ای وای» و «تو فکرتم» اجرا شود و فرزاد فرزین نوید انتشار جدیدترین آلبوم خود با عنوان «شانزلیزه» را به مخاطبانش بدهد.

قطعه «عذاب» با نواختن ساز پیانو آغاز شد و «قلبم» در ادامه اجرا شد تا تماشاگران شاهد هنرنمایی و تک‌نوازی‌های اعضای گروه شوک روی صحنه میلاد باشند.


«برگرد»، «عاشقت شدم»، «شانس»، «دونه دونه» اجرا شد تا نوبت به اجرای قطعه همیشه محبوب «بچه» برسد و با «احساس منی» سالن به هیجانی دوباره را تجربه کند و اجرای قطعه «با تو» پایان‌بخش کنسرت فرزاد فرزین در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر بود.

اعضای گروه شوک به رهبری «مهران خلیلی» متشکل از محمدعلی شاکر(پیانو و کیبورد)، مهرداد معافی(گیتار الکتریک، گیتار اسپنیش)، احسان امیدی (گیتار بیس)، سینا پرتوی(درامز)، جمال چملابیانی (ویولن) احمد امین پور(پرکاشن) و یاشار خسروی (ساکسوفن) بود که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند.

 


منبع: ریتم نو


عکس: امین باقری

برچسب ها: فرزاد فرزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه